Tõestame oma toodete tõhusust kliiniliste uuringutega, mille viivad läbi sõltumatud instituudid.
Koos nahahooldustoodete osakonna rajamisega lõime ka spetsiaalse osakonna toodete toimivuse hindamiseks. Eesmärgiks on toodete toimivuse prognoosimine kõigil nahatüüpidel uue toote väljatöötamise kõige varasemal etapil.
Meie teadlased töötavad väsimatult, et arendada uusi, paremini toimivaid tooteid. Meie poolt kasutatavaid toimeaineid ja koostiseid uuritakse in vitro (labori-) ja in vivo (elus-) katsetega ning kliiniliste testidega, mille viivad läbi sõltumatud instituudid.
![Texture2_resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=260&rev=769a4c2c31c54c0ebe5c84c17c12ca72&hash=F0E2B1C39C83A5B0EA12F9BD0F58CCF28B05A41A 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=320&rev=769a4c2c31c54c0ebe5c84c17c12ca72&hash=56EA74CFD1C03A2D79AE6995280D2E457539223E 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=660&rev=769a4c2c31c54c0ebe5c84c17c12ca72&hash=EDD258674CFEB4C369B0EEF44B5486A36E2732AC 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=700&rev=769a4c2c31c54c0ebe5c84c17c12ca72&hash=16CB9F0A39169A29D4DBE9839CC9821011C5098E 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=810&rev=769a4c2c31c54c0ebe5c84c17c12ca72&hash=1116E8A81AF3C02CF3F677691724A5BC7FF7EFA5 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=910&rev=769a4c2c31c54c0ebe5c84c17c12ca72&hash=ED746EFD03C1D1306E88CC548AFB6537B5296B49 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=1170&rev=769a4c2c31c54c0ebe5c84c17c12ca72&hash=D316DADC99C3446DA3BC4B782DDCB46A3DA30508 1170w)
Koostiste loomise kunst
Kvaliteetsed, läbiproovitud toimivusega tooted sünnivad hoolikalt valitud koguste, koostiste ja tekstuuride põhjal.
1
Milliseid väljakutseid peate ületama uue toote loomisel?
Väljakutseks on innovatsioon. Teisisõnu, leida naiste jaoks uusi lahendusi, integreerides kõige uuema teabe oma tehnoloogiate ja teadmistega naha kohta, kandes samal ajal hoolt, et toote kvaliteet, toimivus ja ohutus oleksid seotud kõige laiemas kontekstis. Peame ühtlasi silmas L'Oréal'i kontserni keskkonnaalaseid ja sotsiaalseid eesmärke, arvestades kasutatavate toorainete mõju ja päritolu.
![Texture3_resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=260&rev=fca3fceb0fab4313b29b31bbcb825ece&hash=2D81F3D5B96B73DC0E18A68789D2F8FF2A938EE0 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=320&rev=fca3fceb0fab4313b29b31bbcb825ece&hash=8046E9104800EB10BEEA90B7F18FD9F04673807A 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=660&rev=fca3fceb0fab4313b29b31bbcb825ece&hash=04C40C6E3608426800B3A3A7086A88D2693F48EC 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=700&rev=fca3fceb0fab4313b29b31bbcb825ece&hash=6096E8ECCDB89C03A77EEDCA4EDAF5AED5794D92 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=810&rev=fca3fceb0fab4313b29b31bbcb825ece&hash=F6D4E72B6904F9EB51E5041F20FE2FC6FE091D67 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=910&rev=fca3fceb0fab4313b29b31bbcb825ece&hash=A4D89134DCB9F38381A0B06067CD402C9FD59D51 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=1170&rev=fca3fceb0fab4313b29b31bbcb825ece&hash=1E85E5C9DAD591C2BEE90A11EA69117773667382 1170w)
2
Millised on uusimad trendid koostisainete valikul?
Näeme niisutavate toimeainete puhul kasvavat huvi vedelamate, veelisemate ja värskemate tekstuuride vastu, mis on inspireeritud Aasia kosmeetikast. Aga täheldame ühtlasi ja tagasipöördumist selliste traditsiooniliste tekstuuride nagu õlid, savimaskid juurde, ainult kergemates, ajakohastatud versioonides, mis vastavad tänapäevase naise kõrgetele nõudmistele tõhususe osas.
![Texture1_resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=260&rev=2d8d496c06d54b478d553397ad46090b&hash=3CD65899E0F4810638CD323D872A15FEA91C0E67 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=320&rev=2d8d496c06d54b478d553397ad46090b&hash=D4AC36C3DF6707C531E37D93214998CDA3FA3B34 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=660&rev=2d8d496c06d54b478d553397ad46090b&hash=80AE7264B8F5AD1DB7E228A3DE93CCC066676C74 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=700&rev=2d8d496c06d54b478d553397ad46090b&hash=3BB063EE69D6D287479E0BE7E4A5598D4AA6735D 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=810&rev=2d8d496c06d54b478d553397ad46090b&hash=6E98B413BBFEEC860AD2799C76F8DB983C34FF09 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=910&rev=2d8d496c06d54b478d553397ad46090b&hash=0CA62A43BBD5BFC27CEFE669D075D7481E90BA64 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=1170&rev=2d8d496c06d54b478d553397ad46090b&hash=D786CB92AB28D777A1F620DC168CA77613F2FEF5 1170w)
3
Are there cultural differenceKas selles, mida koostisainetelt oodatakse, on kultuurilisi erinevusi?s in expectation when it comes to formulations?
Igal maailma piirkonnal on kultuurilised ja klimaatilised iseärasused ja seega on ka neis elavatel naistel erinevad nahatüübid ja erinevad vajadused. Näiteks Aasias väljendub naha vananemine eelkõige liigses pigmentatsioonis, Euroopas aga annavad vananemisest eelkõige märku kortsud. Sellepärast oleme rajanud L’Oréal Paris' koostisainete laborid maailma erinevatesse piirkondadesse: Euroopasse, Põhja- ja Lõuna-Ameerikasse, Jaapanisse, Hiinasse, Indiasse ja Aafrikasse. Laborite eesmärgiks on kohandada või luua koostisi, mis vastavad spetsiaalselt vastava piirkonna tarbijate vajadustele ja see on kõigi jaoks parim lahendus! Üle maailma paiknevate laborite omavaheline mõttevahetus ja koostöö on meie uuendustöös väga suureks inspiratsiooniallikaks.
4
Heites pilgu tulevikku, millised on teie järgmised uuendused?
Meie uuendustöö toimub eelkõige kahes suures valdkonnas: Isikupärastatud nahahooldus: tänu digitaalsele maailmale aitavad uued diagnostikavahendid meil luua kiire profiili iga tarbija naha seisundist: karedus, kortsud, melaniinisisaldus, seborröa, hüdratsioon ...Iga naine saab hoolitseda oma naha eest vastavalt oma isiklikele vajadustele. Igapäevase elu pinged tekitavad samuti vajaduse uute toodete järele: saastevastased kreemid, magamismaskid, jne...
Nahaatlas - aastatepikkune töö kõigi nahatüüpide ja naha arengu mõistmiseks
Igasugune teaduslik, meditsiiniline või tehniline distsipliin vajab arenemiseks usaldusväärseid ja asjakohaseid mõõdikuid, et kirjeldada ja iseloomustada uuritud populatsioonide staatust ja hinnata oma tegevuse toimivust. Need vahendid on teadlastele ja spetsialistidele eluliselt tähtsad, et välja töötatavaid tooteid ja hooldusi testida, kasutada või rakendada ning võrrelda nende mõju ühesuguste hindamiskriteeriumite alusel. Sellepärast oli L’Oréal Paris’ ekspertidel vajadus välja töötada täielik ja ainulaadne nahaatlas A-st kuni Y-ni.