Luma_Rouge_Signature_Hero

Meist

"Sest sa oled seda väärt."Selle maailmas tunnustatud loosungiga on L’Oréal Paris algusest peale julgustanud naisi elama parimat elu vastavalt omaenda reeglitele ja soovidele. Pühendunud kvaliteedile, teaduse tipptasemele ja püsivale uuendustegevusele, oleme uhked, et saame olla maailma juhtiv kosmeetikatoodete kaubamärk, mis muudab parimad ilutooted paljudele kättesaadavaks. L’Oréal Paris puhul on ilu luksuse ja juurdepääsetavuse sünonüüm ning igaüks saab seda nautida omal moel.

Inspireeriv ilu

Lisaks kosmeetikale loob L’Oréal Paris pariisiliku ilumaailma, et inspireerida paljusid naisi üle kogu maailma. Pariisi peatänavatelt moelavadeni, iga päev sünnib uusi lugematuid tõlgendusi pariisiliku ilu ja naiselikkuse kohta.

Kaasates erinevaid maailmavaateid, loome tooteid igasuguse päritoluga inimestele. Globaalse meigidirektori Val Garlandi ja juuksedirektor Stéphane Lancieni loomingulise meele ja osavate käte abil toob L’Oréal Paris uuenduslikku ilu naiste igapäevaellu.

Ilu tipptase

Rohkem kui 40 aastat teedrajavat teaduslikku pärandit omav L’Oréal Paris pakub uhkusega oma tarbijatele valikut kõige arenenumatest iluhooldustoodetest, mille tõhusus ja ohutus on tõestatud.

Me ei ole ühtegi oma toodet ega koostisosa loomade peal katsetanud alates 1989. aastast, see on 14 aastat enne, kui oli määrustega ette nähtud. Sellest ajast peale on alternatiivsete ohutustestide väljatöötamine muutunud lahutamatuks osaks L’Oréal Paris laboratooriumide teaduslikest uuringutest.

Ilu võimestab

Viis sõna: „Sest ma olen seda väärt” ja L’Oréal Paris aitasid muuta ilumaailma igaveseks. Kui näitlejanna Joanne Dusseau lausus 70ndate alguses ikoonilise fraasi, oli see esimene kord, kui reklaamiti naiste endi jaoks loodud ilu, mitte meeste jaoks.

Ütlusest sai üleskutse kõikidele naistele, mis väljendas naiste muutlikku kohta ühiskonnas.

Täna toetab kaubamärk naisi nende teekonnal eneseväärikuseni. L’Oréal Paris pressiesindajana tegutsemine tähendab alati enda põhimõtete eest seismist. Iga saadik on naistele eeskujuks oma tugevusega ja motiveerib oma unistuste poole püüdlema.

Millesse me usume

Saates pühendunult naisi nende teekonnal enese väärtustamiseni, soovib L’Oréal Paris mängida ühiskonnas suuremat rolli. Naiste ja tütarlaste kõige olulisemaks probleemiks on tänapäeval seksuaalne ahistamine*, mis on laialt levinud probleem kogu maailmas ja on naiste mõjuvõimu suurendamisega täielikus vastuolus.

Oma rahvusvahelise programmi “Stand Up” käivitamisega koostöös vabaühendusega Hollaback! soovime üles kutsuda naisi ja mehi sekkuma, kui nad märkavad või kogevad avalikus kohas ahistamist.
Meie, L’Oréal Paris, soovime luua naistele parema maailma.

*Ipsos – rahvusvaheline ülevaade seksuaalse ahistamise kohta avalikes kohtades – L’Oréal Paris – aprill 2019.