Üks avokaado päevas hoiab tervise korras!

Ükskõik, kas valid avokaado guacamolena või loomulikul kujul, mõlemal juhul on avokaadod väga maitsvad. Hea uudis on see, et lisaks suurepärasele maitsele on avokaado hea ka kehale ja nahale.

Lühidalt öelduna on avokaado väga maitsev imetoit. Alates kivist kuni kooreni on avokaadol hea mõju nii tervisele kui nahale: see sisaldab rohkelt kaaliumi, magneesiumi ja vitamiine; see Lõuna-Aafrikast pärit puuvili on tõeline menuk! Avokaado kasulikud omadused:
Nõuanne
1

Avokaado mõjub nahale kui tugev antioksüdant

Avokaadod sisaldavad karotenoide, mis toimivad kui antioksüdandid ja vähendavad oksüdatiivset stressi ja vabu radikaale. Kui keha toodab liiga palju vabu radikaale (stressi, väsimuse, õhusaaste, UV-kiirguse tagajärjel), hakkavad need naharakke kahjustama ja hävitama. Tulemus: vähene rakuline funktsioneerimine ja varajane naha vananemine. Antioksüdandid (avokaados sisalduvad) vähendavad vabu radikaale. Avokaado võimaldab meie kehal imendada karotenoide, mida leidub teistes toitudes, mida me samal ajal sööme!
Nõuanne
2

Avokaado mõjub nahale kui kreemjas niisutuskreem

Avokaadod sisaldavad rohkelt küllastamata rasvu, mis aitavad nahka pehmendada. See tähendab, et nahk muutub pringimaks ja tugevneb epidermise rakumembraan. Olete tüdinenud kuivast nahast? Kasutage avokaado näomaski! Lihtsalt purustage avokaado, määrige näole laiali ja laske toimida mõned minutid. Kasulik toime? Avokaados sisalduv E-vitamiin on vananemisvastase toimega.
Nõuanne
3

Avokaado alandab halba kolesterooli

Avokaado sisaldab rohkelt kaloreid ja rasvu, ent need rasvad on kõik kasulikud! Neid nimetatakse monoküllastumata rasvhapeteks, mis aitavad ära hoida halva kolesterooli kuhjumist, vähendades seeläbi südame-veresoonkonna haiguste riski. Austraalia teadlased on tõestanud, et avokaadorikas toitumine vähendab halba kolesterooli, ent ei mõjuta samas hea kolesterooli taset.
Nõuanne
4

Avokaado mõjub südamele hästi

Avokaadod sisaldavad rohkelt toitaineid, mis kaitsevad südame-veresoonkonda: kiudaineid, E-vitamiini, kaaliumi ja küllastumata rasvhappeid. Pool avokaadot sisaldab 11 g oleiinhapet, mis aitab hoida vere head kolesterooli taset. Veelgi enam, see sisaldab 1,54 g linoleenhapet, polüküllastumata rasva, mis hoiab triglütseriide kontrolli all.
Nõuanne
5

Avokaado aitab võidelda silmahaigustega

Avokaado sisaldab rohkelt luteiini, mis aitab võidelda silmahaigustega, sh maakuli ealise degeneratsiooniga. Lisaks sisaldavad need pigmenti nimega zeaksantiin, mis samuti kaitseb silma tervist.
Nõuanne
6

Avokaado on hea rasedatele

Avokaado on hea kiudainete allikas. 100 g avokaado viljaliha sisaldab rohkem kui 5 g kiudaineid. Pidage meeles, et avokaadod kaaluvad 160-180 g, mistõttu üks avokaado annab meile 33% kiudaineid vajalikust päevakogusest.
Nõuanne
7

Avokaado leevendab kõhukinnisust

Avokaado on hea kiudainete allikas. 100 g avokaado viljaliha sisaldab rohkem kui 5 g kiudaineid. Pidage meeles, et avokaadod kaaluvad 160-180 g, mistõttu üks avokaado annab meile 33% kiudaineid vajalikust päevakogusest.
Nõuanne
8

AAvokaado aitab kaalu langetada

Olenemata kuuldud infost peaksite kindlasti oma menüüsse lisama avokaado. Nad sisaldavad 10-20 korda rohkem rasva kui teised puuviljad samas toitaine kategoorias, kuid nende oleiinhappe sisaldus tagab täiskõhutunde pikemaks. Teisisõnu ei teki nii tihti kiusatust söögikordade vahel näksida. Pool avokaadot lõunaks vähendab suuresti pärastlõunaseid näljasööste. Kõigele lisaks aitab avokaadoõli põletada kõhurasva.
Nõuanne
9
Rikkalik, kreemjas ja monoküllastamatustest rasvhapetest tulvil avokaado aitab ära hoida veresuhkru taseme järsku tõusu pärast sööki. Need monoküllastumata rasvad võitlevad diabeedi vastu, tasakaalustades meie keha lipiidide taset.
Nõuanne
10

Avokaadod on maitsvad stressialandajad

Kui süüa avokaadosid regulaarselt, aitavad need võidelda stressiga ja annavad lisaenergiat. Nende monoküllastumata kiud takistavad suhkruneelusid, mis võib põhjustada ärevust. Seega sööge üks avokaado enne trenni! Selle imetoidu söömine annab teile loomulikult energiat sarnaselt toidulisandiga, et trenni teha. Meie nipp: avokaado oksüdeerub lahti lõigatuna kiiresti. Nende värskena hoidmiseks ärge eemaldage kivi, pihustage viljaliha sidrunimahlaga, mässige avokaado kilesse ja pange külmkappi. Kui lisada avokaadopüreele sidrunimahla, püsib see kauem värskena. Seega lisage see maitsev puuvili kohe oma ostunimekirja!
Jätke vahele see slaidinäitaja: Full Range

Täiustage oma rutiini

Näidake, et teie uus välimus meeldib teile: