TOODETE KESKKONNA- JA SOTSIAALNE MÕJU
Kontserni L’Oréal hindamismetoodikal põhinev tulemus „Üldine keskkonnamõju“ annab täpse ülevaate toote mõjust, võttes arvesse 14 planeedile mõju avaldavat tegurit*, nagu kasvuhoonegaaside heitkogused, veepuudus, ookeanide hapestumine ja mõju elurikkusele. Mõju mõõdetakse toote elutsükli igas etapis ning selle arvutamisel ei võeta arvesse mitte ainult materjali hankimist, toote tootmist ja transporti, vaid ka tarbijate kasutust ja pakendite ringlussevõttu ning see esitatakse selgelt.
Lisateave on kättesaadav toote kirjelduse lehekülje jaotises „Keskkonna- ja sotsiaalne mõju“, kust leiate üksikasjad tootmistingimuste, pakendi ja toote sotsiaalse panuse kohta, näiteks haavatavate kogukondade toetamise kohta.
*süsinik, veepuudus, magevee ökotoksilisus, magevee eutrofeerumine, mere eutrofeerumine, vee hapestumine, fossiilsete ja mineraalsete ressursside ammendumine, maa kasutusotstarbe muutmine, maismaa eutrofeerumine, tahked osakesed, keskkonna kaudu toimuv mürgistus, ioniseeriv kiirgus, osooni ammendumine ja fotokeemiline moodustumine