TOODETE KESKKONNA- JA SOTSIAALNE MÕJU
Kontserni L’Oréal hindamismetoodikal põhinev tulemus „Üldine keskkonnamõju“ annab täpse ülevaate toote mõjust, võttes arvesse 14 planeedile mõju avaldavat tegurit*, nagu kasvuhoonegaaside heitkogused, veepuudus, ookeanide hapestumine ja mõju elurikkusele. Mõju mõõdetakse toote elutsükli igas etapis ning selle arvutamisel ei võeta arvesse mitte ainult materjali hankimist, toote tootmist ja transporti, vaid ka tarbijate kasutust ja pakendite ringlussevõttu ning see esitatakse selgelt.
Lisateave on kättesaadav toote kirjelduse lehekülje jaotises „Keskkonna- ja sotsiaalne mõju“, kust leiate üksikasjad tootmistingimuste, pakendi ja toote sotsiaalse panuse kohta, näiteks haavatavate kogukondade toetamise kohta.
MÕJU MÕÕTMINE KOGU TOOTE ELUTSÜKLI JOOKSUL
![Visuel Impact](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=260&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=9A3C1082E59C9146B013F1307C5A0B97D230D2E4 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=320&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=D4CABB670035F1D094612E27885091FE90794F7F 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=660&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=CDA8F3226E67E5C43536BF6828861479F0DDD20D 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=700&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=91F21C045D2C24EE31E2F42D0952377BCC46E442 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=810&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=364D87A8E627C7631A14DAF5439EB4A260CF84CE 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=910&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=907083C2E11EE40F38A89DEC2BADDADAC1D4F119 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=1170&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=F3CAE245EE3326CD5B9DDC7239CC80E041BC1CF9 1170w)
AVASTAGE MEIE TOODETE HINNE
![Nutri Score](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=260&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=D81ABBA4F95311A289B77E9BA888D61EF8AD66F3 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=320&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=99ABE4A8B05143D26170F00951651E67812E50E0 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=660&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=6D77A666AE6E389EE2C78E0BBD1BE2AD23B777E4 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=700&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=D2BB4771E20FD8C367A7AE993DDF9CF1FE0DCA0A 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=810&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=017EF0D3B09129B3465C5B0FDD3DD3BD6F752A1C 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=910&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=A197628F2315E108BE32D896E7038DB6ED006CF4 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=1170&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=09A0B455F0DC38B6E4991C801D3C296DCFD8634F 1170w)
ÜLDINE KESKKONNAMÕJU
![Visuel Label](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=260&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=AA5693A1B097A4F13C479EB4CF5D817F0D07B3C8 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=320&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=361904685E96CCAE602670A47E1C4A6100DEDC0F 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=660&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=55697F1D47DD37CBA53294B8D123F735898A83C0 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=700&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=C4517C9A5CD7A80479604A46DD983DF795D06449 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=810&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=5454F4EBAE797FEF8990D226AC41465BA56BCB67 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=910&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=C2EDAC441B921016B9E969DA46E9F62DFF49732A 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=1170&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=8CEC0129B3609033327FF8BAD0D202A42A1FF009 1170w)
Selleks, et anda tarbijatele selget ja kasulikku teavet, töötati see keskkonnamärgistuse süsteem välja kontserni L'Oréal samasse tootekategooriasse kuuluvate toodete võrdlusvahendina. Näiteks võrreldakse šampooni teiste kontserni L'Oréal šampoonidega: šampoonidel, mille hinne on „A“, on kõige väiksem üldine keskkonnamõju võrreldes šampoonidega, mille hinne on „E“, mille üldine keskkonnamõju on kõige suurem.
Kas te ei suuda kahe toote vahel otsustada? Kasutage otsustamiseks keskkonna- ja sotsiaalmärgistust! Avastage meie juuksehoolduse hinded.
Lugege lisateavet meie kohustuse kohta vähendada oma keskkonnajalajälge.
![Visuel Veritas V2](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-veritas-v2.jpg?rev=dd1148c4c0b7442a8ac1550560284998&cx=0.51&cy=0.43&cw=390&ch=390&hash=CBFA4130A4F627035F735E793632F31AB8008FE0)
AVASTAGE MEIE MEETODID
Need keskkonna- ja sotsiaalse mõju märgistamise meetodid on kooskõlas Euroopa keskkonnatoodete ökoloogilise jalajälje standarditega, mille eesmärk on vähendada kaupade ja teenuste keskkonnamõju mitmekriteeriumilise lähenemisviisi abil. Andmeid kontrollib ka sõltumatu ja ülemaailmselt tunnustatud audiitor – büroo Bureau Veritas Certification.
- Klõpsake, et saada meetodite kohta lisateavet
- Büroo Bureau Veritas Certification kinnituse leiate siit..
SÕNASTIK
SÜSINIKU JALAJÄLGKasvuhoonegaaside (CO₂) heitkogused, mis eralduvad toote elutsükli jooksul, st koostisosade hankimise, pakendi tootmise, valmistoote tootmise, transpordi, kasutamise ja pakendi jäätmekäitluse ajal. Kas teadsite? ELVIVE’i ekspertide nõuanne |
VEE JALAJÄLGVee kogus, mida kasutatakse kogu toote elutsükli jooksul, s.t sealhulgas vesi, mida kasutatakse koostisosade hankimisel, pakendite tootmisel, valmistoodete valmistamisel tehases, toote kasutamisel (nt duši all) ja reovee puhastamiseks vajalik vesi. Kas teadsite? ELVIVE’i ekspertide nõuanne |
|
VASTUTUSTUNDLIK TOOTMISETTEVÕTETootmisettevõte, kes aasta-aastalt vähendab kasvuhoonegaaside (CO₂) heitkoguseid, veetarbimist ja jäätmetekkeid ning aitab kaasa kohaliku tööhõive arendamisele – eriti haavatavas majanduslikus olukorras olevate inimeste puhul – ja aitab kaasa oma töötajate koolitusvõimaluste tagamisele. Kas teadsite?Meie 26 tehasest 11 on praegu CO₂-neutraalsed. L’Oréal Paris’ tehased on võtnud endale kohustuse kasutada 2025. aastaks 100% taastuvenergiat, nii et need oleks kõik CO₂-neutraalsed, ning me oleme võtnud endale kohustuse muuta 2030. aastaks tehased veeringlustehasteks, mis tähendab, et kogu tööstusvesi puhastatakse, võetakse ringlusse ja taaskasutatakse. |
FSC™ VÕI PEFC* SERTIFITSEERITUD PABER/PAPPToote pakendamisel kasutatav paber või papp pärineb eranditult metsadest, mida majandatakse vastutustundlikult ja elurikkust kaitsval viisil ning mille on sõltumatult sertifitseerinud FSC™. Kas teadsite? |
|
RINGLUSSEVÕETUD MATERJALMuude ringlussevõetud materjalide abil toodetud materjal. Kas teadsite? ELVIVE’i ekspertide nõuanne L'Oréal Paris Elvive on võtnud endale kohustuse võidelda sanitaarplastjäätmete vastu, mistõttu 100% meie šampooni- ja palsamipudelitest* on nüüd valmistatud taaskasutatud plastist, säästes igal aastal 6000 tonni uut plasti. Kas teadsite, et need pudelid on ka laialdaselt ringlussevõetavad? Ilusate juuste jaoks täna. Parem planeet homme. *välja arvatud korgid, kuid me otsime kestlikumat lahendust. |
RINGLUSSEVÕETAVAD TOOTEDKomponendid, mida saab – kui taristu seda võimaldab – koguda ja töödelda uue materjali saamiseks spetsiaalse tööstusliku protsessi abil.* *vastavalt Ellen MacArthuri fondi määratlusele, mis käsitleb ülemaailmset ringlussevõttu mastaabis ja praktikas Kas teadsite? ELVIVE’i ekspertide nõuanne |
|
TÖÖÕIGUS: ÜRO ÜLEMAAILMSE TÖÖÕIGUSTE KOKKULEPPE 4 PÕHIMÕTETKõik L'Oréal Paris'i toodete komponentide või koostisosade otsesed tarnijad on kohustatud järgima ÜRO tööstandardite aluspõhimõtteid:
Kas teadsite? |
SOTSIAALSE KAASATUSE EDENDAMISELE PÜHENDUNUD TARNIJADKoostisosade ja pakendite tarnijad, kes pakuvad sotsiaalselt ja/või majanduslikult haavatavate kogukondade inimestele juurdepääsu tööle ja elatustaset, kuna nad osalevad vähemalt ühes kontserni L'Oréal solidaarsusprogrammis. Lisateavet L'Oréali solidaarsusprogrammi kohta leiate siit. Kas teadsite? |